Հարցազրույցներ

Ռուբեն Գինեյ. «Մի օր Չինաստանի թանգարաններից մեկում հայկական և պարթևական մանրադրամներ տեսա: Պատկերացնո՞ւմ եք` ինչ է նշանակում տեսնել դեռ մանկուց դպրոցական դասագրքից քեզ ծանոթ մանրադրամները հեռու Չինաստանում: Հասկացա, որ Հայաստանից հազարավոր կիլոմետրեր հեռավորության վրա շատ քչերը կարող են տեսնել այն, ինչ ես եմ տեսնում: Մտածեցի ֆիլմի միջոցով փոխանցել տեսածս ու զգացածս:»

Մեր համերգներին դպրոցահասակ երեխան, որ ամբողջովին չի կլանել աշխարհի բացասական ինֆորմացիան, առանձնակի հաճույքով է լսում Կոմիտաս, քաղաքային ռոմանսներ, Բաբաջանյան, Հախինյան, Եկմալյան, ժամանակակից կոմպոզիտորների գործեր: Հենց պահանջարկ ձևավորելն է, որ դառնում է խնդիր: Եթե իշխանությունները չեն ձևավորում նման պահանջարկ, հանցավոր է նրանց մոտեցումը:

Վերջին ամիսների ընթացքում հայ երաժշտասերներին ներկայացվեցին նոր` բաս-քանոն և բաս-սանթուր գործիքները: Բաս-սանթուրն ու բաս-քանոնը ազգային նվագարանների վարպետ Ալբերտ Զաքարյանի ձեռքի աշխատանքն են: Cultural.am-ը զրուցել է վարպետի հետ իր անցած ճանապարհի, աշխատանքի դժվարությունների, ազգային նվագարանների այսօրվա խնդիրների և մի շարք այլ հարցերի շուրջ:

Հայ ժամանակակից կոմպոզիտորների տեսակետներն ու հայացքները նույն հարցադրումների վերաբերյալ: Զրուցեց Անահիտ Մուղնեցյանը:

Հայ ժամանակակից կոմպոզիտորների տեսակետներն ու հայացքները նույն հարցադրումների վերաբերյալ: Զրուցեց Անահիտ Մուղնեցյանը:

Հայ ժամանակակից կոմպոզիտորների տեսակետներն ու հայացքները նույն հարցադրումների վերաբերյալ: Զրուցեց Անահիտ Մուղնեցյանը:

Հայ ժամանակակից կոմպոզիտորների տեսակետներն ու հայացքները նույն հարցադրումների վերաբերյալ: Զրուցեց Անահիտ Մուղնեցյանը:

Հայ ժամանակակից կոմպոզիտորների տեսակետներն ու հայացքները նույն հարցադրումների վերաբերյալ: Զրուցեց Անահիտ Մուղնեցյանը:

Հայ ժամանակակից կոմպոզիտորների տեսակետներն ու հայացքները նույն հարցադրումների վերաբերյալ: Զրուցեց Անահիտ Մուղնեցյանը:

Հարցազրույց իտալացի ճարտարապետ որենցո Յուրինայի հետ: Զրուցեց Աննա Կարապետյանը: